tirsdag 21. juli 2009

Fra rotehus til ryddig hus

Min kjære reiste ut igjen idag, blir borte i 4 uker...
Sånn er'e å være sammen med en kaptein ;o)

Dagen idag har gått med til å rydde ting inn i mitt nye vitrineskap, som jeg kjøpte igår på Ikea.
Dermed frigjorde jeg litt plass i sjenken. Herlig.

Men siden vi har kjøpt inn listverk for å (endelig) få satt opp det i resterende rom, så får jeg ikke satt skapet helt på plass.
Listene ligger bak den ene sofaen og dermed står alt litt ifra den veggen de ligger inntil...

Skal se om jeg ikke etterhvert får lagt ut noen bilder av stua når ting roer seg litt ned her.

Ellers er planene klare de neste ukene...;

Jeg skal male mitt ene skap etter oldemor. Det er nå blått, men skal få bli antikkhvit.Jeg skal også male to gamle kasser som står i kjelleren og få satt de fram (kanskje med blomsterpotter oppå? Tips?)
Har også en knaggrekke i furu som skal bli hvit og få komme opp i gangen til snuppa sitt (og etterhvert prinsen sitt) yttertøy.
Tenkte også å lage meg en "tavle" av gamle materialer (som jeg leiter fram fra kjelleren) og hønsenetting og treklesklyper. No ala denne;















Ellers skal jeg kjøpe meg litt flere rammer og bestille opp bilder og få alt opp på ene veggen.
Nå er jeg lei av at jeg har rammer liggende på ene kista mi, hehe ;o)

Så får man bare håpe at jeg klarer å få gjort alt dette - ikke lett med bekkenløsning og gangvansker, men har ikke tenkt å gi meg med det første.

Jeg er sykmeldt fram til permisjon, så prioriterer jeg riktig så burde jeg ha tid til å få gjort det ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar