onsdag 22. juli 2009

Begynt på skapet

Da har jeg fått grunnet mitt gamle "oldemors" kjeleskap og kan glede meg til å (forhåpentligvis) male 2 strøk imorra.

Hadde håpet å få til første strøk idag, men grunnet bekkenløsninga må jeg gi meg for idag...



Det tar på å finne fram alt som trengs av maleutstyr, slipemaskin etc etc fra kjelleren, få skapet ut på verandaen og deretter slipe og grunne i ugunstige stillinger.

Fant heldigvis en bit av en finérplate også som jeg skal ha "inni" dørene - denne har jeg sagd i to og grunnet også. Tenker jeg fester dem på dørene ved hjelp av stiftepistol.

Nå gjenstår det å få skapet inn igjen, for nå ser det ut til at det begynner å regne.
Dessuten skal snuppa hentes i barnehagen ;o)

1 kommentar:

  1. så fint skap og så flink du er, høygravid og greier!!

    klem

    SvarSlett