tirsdag 21. september 2010

Give away

Jeg har så lyst til å gi deg en rose fra hagen min




som takk for fantastiske og hyggelige besøk gjennom ett år.


Jeg føler en stor glede over at så mange tar seg turen innom for å se hva jeg skriver og viser fram.


Da jeg starta bloggen for litt over ett år sia hadde jeg ingen anelse om hvor mange hyggelige sjeler som fins her i blogglandia.
Varme, søte ord blir lagt igjen som små spor, spor som gjør at jeg oppdager nye blogger og får gleden av å besøke.


♥ ♥ ♥ Tusen takk til dere alle ♥ ♥ ♥


I anledning ett års jubileumet har jeg lyst til å ha en liten give away,
for å vise at jeg setter pris på hver og en av dere.


Gaven får jeg vise ved en senere anledning, siden den ikke er innkjøpt enda.
Men jeg veit sånn noelunde hva jeg har lyst til å gi  ;o)




Det eneste du trenger å gjøre for å være med er å skrive noen søte ord under her
og
dele linken til give awayen på bloggen din, enten i sidebaren eller som et eget innlegg  ;o)
(Bruk gjerne bildet over eller under.)


Jeg trekker en vinner 20.oktober.



Redigert 2.oktober;

Her er gaven i min give away





Ha en herlig dag.




12 kommentarer:

  1. Blir jo alltid glad for å få en rose?
    Tusen takk...

    Må alltid titte innom deg da jeg ser det er et nytt innlegg og det er alltid like trivelig!

    Klem...

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig blogg,så nydelig rose da. :) Gratulerer med 1 års blogging. Har problem med pc`n så jeg får ikke linka,skal self. prøve igjen senere. :)Klem.

    SvarSlett
  3. Så artig!! jeg vil være med:)) Linker deg på bloggen min jeg:))

    Håper du får en fin søndag og gratulerer med 1 år som blogger:)) Det er kjempeartig å blogge:)) Blir nesten avhengig:))

    SvarSlett
  4. Hei!
    Gratulerer med 1 år :) Jeg er ganske ny her inne og det er jo sååå gøy! Har ikke vært hos deg før, men her var det trivelig!
    Jeg vil være med på give awayen din! Tusen takk :)

    Linker på min blogg!

    Klem anette :)

    SvarSlett
  5. Hei
    Gratulerer med 1 år som blogger,jeg er helt fersk her inne..spennende verden dette blogglandskapet.
    Vakker rose så jeg ønsker å være med..klem fra Fruen(Heidi)

    SvarSlett
  6. Ble egent innlegg..å får ikke til å legge den i sidebaren..noen må lære meg dette,
    Klem fra "FRUSTRERT" Frue

    SvarSlett
  7. Heisann!!
    Koselig blogg du har, første gang jeg er innom:)
    Gratulerer med 1 år!! Jeg blir gjerne med på give away, linker også selvfølgelig:)

    Ha en flott helg!! Klem fra en navnesøster Jeanette;)

    SvarSlett
  8. Jeg er med jeg er med!!
    Slenger bildet inn i siden på bloggen min :)

    Søte ord er jo det eneste man kan skrive til ei så herlig jente som deg uansett :))

    Ha en fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  9. Ojojoj, for et fint skilt. DET ønsker jeg meg, så jeg kan bruke det for å sette på plass han her hjemme innimellom ;) Hehehe...

    Gratulerer så mye med ett-års jubileumet!

    Jeg hiver meg med i konkurransen, og linker med bildet ditt på bloggen min. Da er det bare å krysse fingre og tær :)

    Ønsker deg en riktig fin onsdag!

    SvarSlett
  10. Hei. Vil gjerne være med i trekningen din, men har ingen blogg selv ( enda) Kanskje jeg snart har fått nok mot, men det er så mange fine og flinke bloggere at en nybegynner gruer seg:) Synes din er av de beste jeg har bsøkt til nå:)

    SvarSlett
  11. Hei. Jeg blir gjerne med i trekningen:)
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med 1 års blogging, og du skal se det blir mange mange år til. Det er slik at når man har begynt med det så klarer man ikke å la være, selv om det kan noen dager/uker/måneder imellom - men gøy er det.

    SvarSlett