tirsdag 14. september 2010

Drømmekjoler

Jeg drømmer og drømmer


om lekre kjoler


lange, korte, enkle, romantiske














*sukk*


Jeg må innrømme at jeg bruker litt tid hver dag på å titte på kjoler
og
jeg sku ønske at det fantes en haug av anledninger
til å bruke slike kjoler OFTE.










og spesielt denne har jeg lyst på;




Gørrlekker


For tiden prøver jeg å gjøre litt småstæsj her hjemme,
så lite og så mye som ryggen tillater...


Og da passer det jo ikke å gå med kjole  *fnis*


Meeeeen
ingen kan ta fra meg drømmene.


På facebook finner du en superherlig gruppe du bør joine,


Ved å følge med på bloggen hennes kan du også være med i konkurranser og vinne lekre ting.


Jeg har vært så heldig å vinne to konkurranser


hvor premien var en veskehenger i turkis






og ett par lekre øredobber ;o)


Det flotte med butikken er at det er superservice, det fins kjoler for enhver kroppsfasong,
massevis av undertøy og tilbehør,
smykker, sko  etc etc


Ta en titt og drøm deg bort du også  ;o)


Torunns Drømmekjoler (nettbutikken)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar