lørdag 11. september 2010

Ai ai ai, et lite livstegn

Det går ikke så bra med bloggina mi for tia, verken her eller på hobbybloggen min...
Føler ikke at tia strekker helt til og jeg sliter med rygg og bekken.


Dessuten har ikke energien vært brukt til å stæsje og pynte som jeg sku ønske.
MEN
nå tror jeg at inspirasjonen er på vei...


Sitter og leser interiørblader og føler at NÅ MÅ jeg bare få gjort noe, så får det heller gå veldig saaaakte  ;o)


Jeg har så innmari mange planer så jeg veit ikke helt hvor jeg skal starte...



Skal lage putetrekk av striesekker

fikse en haug av rammer som skal opp på veggen

(har endelig fått bestilt noen bilder...)

skal ha tak i et speil og få det inn i en gammel bilderamme

og

ellers vanvittig mange ideer om hvordan jeg skal pynte...



Så egentlig gleder jeg meg til å starte  ;o)



Ha en flott lørdagskveld videre...




2 kommentarer:

  1. Godt å høre at du er der og tvi tvi med energien! Den kommer nok skal du se :-) Satser på lange og koselige høstkvelder som egner seg til småsyssler enten det er kort, eller annen hobby!
    Ha en super søndag :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Hei, fant bloggen din via, og koselig her! Ser du og sliter med det samme som meg, lite inspirasjon, og rygg / bekken som krangler...Blir ikke mye ork bestandig da!

    Titt gjerne inn til meg om du vil, og følge blir jeg glad for, om du liker deg:))

    Klem fra Marianns Smykker:)

    SvarSlett