torsdag 25. mars 2010

Jeg vant, jeg vant

Jreg er seint ute - men unnskyldningen er god


Jeg har fløtta  ;o)


Den 25.mars var jeg så heldig å vinne RAK'n til Sakkalo
Du kan tro jeg var, og fortsatt er, veldig glad.


Du og du - så mye fint jeg vant.




Jeg gleder meg kjempe til å bruke dette ;o) 

  • 2 chipboard med blomster og swirls

  • Bosscut dies: small brackets og Victorian heart

  • Papirdesign clearstamps

  • Stampendous hvite vellum konvolutter

  • Jenni Bowlin minipapir

  • Smirk papirpakke - 48 ark med 6x6

  • TPC Studio Mr. and Mrs. bryllupscharms

  • Små papirbiter i gull, sølv og vellum med bryllupstema

  • Rub ons

  • Rub-on roller

  • Rosa og hvite blomster med glitter

  • Røde roser

  • Egenlagde oransje blomster

  • Prima blader 

  • Noen sider fra en gammel bok med gotisk skrift
At en del av det var typisk bryllup passer helt utmerket,
for i juni skal jeg være forlover for min bestevenninne og mye av dette blir nok å finne på det jeg har tenkt å lage.
(hysj hemmelig... følg med etter juni på hva jeg skal lage, tjihii)
(hu leser bloggene mine serru... hehe)


Sammen med alt det fine fulgte det med et kort også




Nydelig kort spør du meg.


Det skal få henge over skrivebordet mitt  ;o)
Tusen takk Sakkalo


Klem fra Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar