mandag 1. mars 2010

Brent av litt flere kroner

Jeg må jo bare være en shoppaholiker. Men til mitt forsvar så trenger jeg jo utstyr.

Og jeg syns jeg er flink jeg når jeg kjøper utstyr jeg får brukt for "hele" tiden.



Stakk en tur innom Papir i hjertet og la igjen denne ordren;



1 Heartfelt Design: Sikt på månen












1 Heartfelt Design: Mitt lille avtrykk




















Nyyyydelig dikt - som jeg forresten har hengende her i stua. Les mer her




1 Heartfelt Design: Dikt til dåp












1 Heartfelt Design: Velkommen til verden














1 Heartfelt Design: Dikt til konfirmant/ungdom
























1 Heartfelt Design: Kjære Brudepar












1 North Star Stamps: Snøfnugg er himmelens
















1 Martha Stewart: Maple Leaves Edge Punch


















1 Kreativ Hobby: Når et barn blir født
























1 Kreativ Hobby: Solskinn og Stjerneskudd


























1 EZ Mount - monteringsplate


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå tror jeg det får være nok med innkjøp for en stund. Det neste blir å innrede hobbyhjørnet mitt.

Alle tips til god og oversiktig oppbevaring mottas med takk!

 

Klem Jeanette

5 kommentarer:

  1. Tror jeg må ta meg en tur innom Papir i hjerter jeg:)

    klem:)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar på min nye blog (opprettet i dag).. Utrolig flott side du har.. gleder meg masse til å følge med her fremover.. :) Og for noen flotte tekster du har fått tak i dag da.. Helt herlig.. Skulle gjerne vært multimillionær for å få kjøpt alt jeg kunne tenke meg å bruke i mine hobbyer.. :)

    SvarSlett
  3. Her var det mye snadder, tror jammen jeg må ta en tur til papir i hjerter jeg og :-) Øverste stempelet var et jeg har savnet, viste ikke det fantes her i Norge; så takker for tipset!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny blogg.Klart man må shoppe litt når man har en hobby! Det er en del av moroa. Masse fint du har kjøpt deg.
    Ha en god og kreativ uke!

    SvarSlett
  5. Hei Jeanette
    Visst er det viktig med utstyr. ☺
    Har trukket vinner av RAK-en min ... ta deg en tur innom så får du deg en overraskelse.
    ♥ Sakkalo ♥

    SvarSlett