torsdag 25. mars 2010

Kondolerer



Mine tanker går til alle de pårørende, venner og arbeidskollegaer som
mistet en de var kjær igår.


Den tragiske togulykken på Sjursøya burde aldri ha skjedd.




I går kveld var hele familien samlet hos min bror,
som hadde brukt dagen sin på å være øyevitne og dertil grave fram 2 av de skadete og leite etter flere savnede.


Han har syn som aldri vil bli sletta fra netthinnen og da jeg fikk snakka med han på telefon var han så skjelven og uggen at jeg trodde han gråt...
Men han hadde bare en kraftig reaksjon på dagens hendelser og det han hadde vært igjennom...


Dagen i dag var tøff på jobb - han opplevde alt om igjen...


Jeg ønsker å sende mine varmeste tanker til
pårørende for


Cato Kyrre Breistrand (57) fra Bærum
Geir Atle Lind (48) fra Nittedal
Leif Kåre Nordmo (66) fra Enebakk


Sender også "god bedring"-tanker til
de 4 som ble skadet.


Til alle arbeidskollegaer, hjelpemannskapet og øyevitner
-
kondolerer og takk for heroisk innsats.


Jeg har tent lys for dere alle


♥ ♥ ♥


 


4 kommentarer:

  1. Isj.... Er helt ufattelig tragisk!
    Og likeså må det være utrolig sterkt å være øyenvitne til en slik ulykke. At man blir sjelven og uggen av noe sånt, er i grunnen helt forståelig. En slik ulykke blir også så levende når man kjenner noen som har mistet noen/opplevd/mistet livet.
    Huff.. håper det blir bedre for din bror etterhvert, han kan ikke ha det særlig godt nå...

    God klem

    SvarSlett
  2. Trist at slike tragiske ulykker skjer. Det må være tøft å være vitne til noe slikt.

    Ønsker deg en god påske - klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei. Det gikk kaldt nedover ryggen på meg da jeg leste om ulyken. Helt utrolig at noe sånt kan skje. Det å være tistede der må ha vært en forferdelig opplevelse. Håper broren din får den hjelp og støtte han trenger. Klem.

    SvarSlett
  4. Hei søta!

    Hvordan går det med flyttingen da? Du er savnet må du skjønne!!!?
    Gleder meg stort til du er i bloggeland igjen!

    Klem

    SvarSlett