tirsdag 2. februar 2010

Jeg har fått award ;o)

Ååååh
jeg er så heldig


Jeg har fått award  ;o)




Denne skjønne awarden har jeg fått fra
Elisabeth med den nydelige bloggen


Jeg blir så glad når noen gir meg en award,
det får meg til å føle meg verdsatt.


Tusen takk Elisabeth  ;o)


Med denne awarden skal jeg fortelle om
10 ting som gjør meg glad; 
(har vel allerede fortalt om en ting som gjør meg glad   tjihi;
her kommer 10 til)


1. Barna mine
2. Ordene "mamma" og "jenta mi"
3. En bra låt på radioen
4. Sol og blå himmel
5. Blomster
6. Søte sms'er
7. Å bli satt pris på
8. Å kunne stille opp for noen som trenger det
9. Et smil fra en ukjent i butikken
10. Plystring


Sender denne awarden videre til 5 stykker
med herlige blogger;


(takk for dine alltid så koselige kommentarer)


(takk for nydelige bilder av skjønne ting som du lager)


(takk for gode innlegg som setter verden i et helt annet perspektiv)


(takk for en inspirerende blogg)


(takk for nydelige bilder og artige innlegg)


Sender den også i retur til
Elisabeth
som er herlig kreativ.
 
Ha en herlig tirsdag jenter  ;o)
 

4 kommentarer:

  1. åå♥ Tusen takk, *lykkelig* og med så fine ord til, nå ble jeg kjempeglad ♥ - selv om jeg har vært så dårlig til å kommentere den siste tiden :P

    Gleder meg til å se hva du fant på loftet...
    Stor klem og ha en fin uke. ♥

    SvarSlett
  2. Neimen så koselig, TUSEN TAKK! Det setter jeg pris på :)Det var litt pussig at du skulle nevne akkurat det med "et smil fra en ukjent i butikken" - for jeg var på et møte på søndag hvor dette var et tema.Her i Norge passerer vi gjerne folk i butikken som om de er luft...vi hilser ikke og smiler ikke, bare ordner vårt og ser rett forbi/igjennom folk som om de ikke eksisterer. Kanskje et smil når vi passerer hverandre betyr så mye mer enn vi tror?! Jeg har i allefall blitt veldig oppmerksom på det og prøver å etterleve det jeg lærte på dette møte. Det koster jo så lite å smile litt :)
    Ønsker deg en fin dag, og takker enda en gang for awarden jeg fikk av deg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, det var hyggeleg:)
    Det er verkeleg fint å bli satt pris på;)

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  4. Glemte helt å kommentere "drømmen din" - jeg ønsker deg lykke til og håper du får det til! Jeg har oppdaget at nøkkelen til å nå sine mål av og til handler om å sette en dato! :)

    SvarSlett