fredag 19. februar 2010

Da er jeg snart igang

Jeg tror jeg blir gal - det klør i finga, hue sprenges snart av alle ideer og inspirasjonen hentes fra alle blogger, blader og sider på nett som fins om denne herlige hobbyen.



Jeg er nok ikke alene når jeg sier at "jeg føler meg litt skrappegal" - tjihiii.


Mitt første "skrappealbum" lagde jeg i 1992 - da var jeg på språkreise i England og tok vare på absolutt alt smått fra reisen. Alt dette limte jeg inn sammen med dagboknotater og bilder.
I ettertid viser det seg jo at dette er jo et skrappealbum, selv om jeg ikke har brukt noe ekstra pynt utover "minnene".


Men man kan vel egentlig si at jeg har skrappet siden 2007, det året min datter ble født.
Er godt i gang med hennes album, meeeeeen jeg blir aldri fornøyd og de fleste sidene står uferdige - jeg syns de mangler
"det siste perfekte"


Men etter en god skrappe-pause er jeg nå klar til ny dyst og jeg hiver meg samtidig på dette med stempling

For en bitteliten stund tilbake meldte jeg meg inn i
Magnolias stampClub

les mer om mitt valg




Alt utstyret mitt er spredt rundt i pappesker, siden vi er på flyttefot.
Litt kaos i utstyret er det også siden jeg ikke har hatt et fast sted å ha utstyret
- det har vært pakket i vesker og esker.
Det har vært et stort tiltak å skulle ta fram alt, skrappe litt for så å pakke det vekk - jeg føler at tiden ikke har strukket til og at det ikke har vært verdt det.



MEN
i vårt nye hus er det eget kontor og jeg har fått "lov" av Kapteinen (min samboer) å okkupere skrivebordet vi skal ha på kontoret/loftstua.
Så nå gleder jeg meg til vi flytter og alt utstyret kan få sin faste plass på et oversiktlig ( ???) skrivebord.
(så oversiktlig det kan bli når man pleier å dra fram
alle de skjønne arka og tinga og sprer det utover, mens man jobber hehehe)




Har du tips til oppbevaring, lure triks
eller har lyst til å vise meg hvordan din arbeidsplass er,
så vil jeg veeeldig gjerne høre fra deg.



Et annet fornøyd innkjøp jeg har gjort




Denne uka har Panduro opptil 70% salg på mange varer, og jeg heiv meg på denne gangen også.
Forrige gang kjøpte jeg masse stæsj og stempler, denne gangen har jeg ikke vært bedre - hehe.
Stempler, ark og diverse pynteting forventes i posten snart.


Og ikke nok med det, jeg har brukt bursdagspengene mine på å kjøpe ifra



Hos Papirloftet ligger denne ordren;
Martha Stewart: Edge Punch Doily Lace
Martha Stewart: Edge Punch Lace Hearts
Martha Stewart: Edge Punch Cupcakes
Magnolia Ink Magazine No 1

Clearstamp: Nyfødt {Stempelsett}

Clearstamp: Gratulasjoner {Stempelsett}

Clearstamp: Gratulerer Hjerte

Magnoliastempel: Tilda & Edwin on Ice

Hos Papirplaneten ligger denne ordren:
Sittende Nisse-Edwin

Sittende Nisse-Tilda

God jul (stor) - (Tilda kan sitte på det)

Kitchen Tilda

Snikende Tilda

Tildas dödskalle




Ååååå som jeg gleder meg til å motta ;o)

Dette blir et langt innlegg,
blir liksom ikke ferdig...


Kapteinen og jeg var og shoppa litt ista
og stakk innom clas ohlson fordi jeg sku sjekke ut
punche-settet demes

Jeg nikket fornøyd og sa at dette skal jeg kjøpe meg en gang og snudde meg for å gå.
Da sa min søte, kjekke, snille kaptein;
"Vi tar den nå vi, jeg skal kjøpe den til deg siden jeg får lov å kjøre trailer til uka"
♥ ♥ ♥

Hvor snilt ække det ;o)
(og hvor snill ække jeg som lar han få kjøre, mens jeg er alene hjemme med 2 små?)


Nei, jeg får vel kaste inn håndkle for denne bloggens første innlegg.
Det ble litt langt, men jeg tror ikke det vil komme innlegg her på en stund,
før jeg har noe å vise fram.

Takk for at du gadd lese og for at du stakk innom her.
Klemz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar