fredag 25. september 2009

Høstkrans igjen og fler fødselsgaver

Hver dag pleier jeg å gå og levere og hente i barnehagen,

og har lenge sett på rognebærtreet på min vei...



Idag gjorde jeg det...

Snappa med meg noen av klasene som hang ut mot gata



og pynta høstkransen med dem.



Ble betydelig bedre med litt farge  ;o)

eller hva?













Gir en skikkelig høstfølelse denne røde, herlige fargen.



Igår hadde jeg to gode venninner på besøk og fikk flere fødselsgaver;















Kuuule pysjer, eller hva?  Hihi









Jeg er fan av "Bamse, verdens sterkeste bjørn"

så denne dressen er jo midt i blinken.



Fra tanta til samboeren kom denne herlige hjemmestrikka dressen

(lysblått) og dressen ifra Benetton;









Er så koselig å bli huska på  ;o)



Ha en videre fin kveld, og en flott helg til alle som er innom.





2 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Tusen takk for at du ville vere med på konkurransen min:) Det var kjekt.
    Veldig koseleg blogg du har! Nydelege klede til vesleguten:)
    Ha ei herleg veke!

    SvarSlett
  2. Kjempe flott krans! Flott miks med kongler og rognebær.. Og så mye fint lillegutten har fått!

    SvarSlett