mandag 27. september 2010

Velkommen til Verden

I sommer ble jeg tante til ei nyyydelig litta jente
og
selvfølgelig måtte kort lages til gaven som ble sendt vestover  ;o)



Blomstene er hvite papirblomster som jeg har fargelagt og lagt på glitterlim
(glitteret syns dårlig på bildet...)









Og en liten hilsen inni selvfølgelig.

Alle stempler er fra Kreativ Hobby
(sjekk nyyydelig litta jente med dyne-stempel. Mange variasjoner)
Ark og bånd er fra Nille
(jeg har utrolig mye stæsj derfra...)

Ble fornøyd med kortet sjøl og,
ikke ofte jeg blir så fornøyd med resultatet.
Sliter litt med at kortene jeg lager aldri blir helt som bildet inni hue mitt...

Men noen ganger overraskes man
-
kortet blir like bra eller bedre
som det man forestilte seg

;o)

Kos deg videre

Klem Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar