torsdag 23. september 2010

Sommer'n er på hell...

Jah, så er det skjedd, det som skjer hvert år...
Sommer'n er godt over for denne gangen.


Men det er jo sagt;


Det finnes optimister som gleder seg til at det skal bli vinter,
slik at de kan begynne å glede seg til at det skal bli sommer.
Frejlif Olsen
 
Kanskje er vi mange som kjenner seg igjen i det sitatet?  ;o)
 
For å avslutte sommeren her på bloggen min tenkte jeg å vise noen bilder fra den nydelige sommer-hagen min  ;o)


Enjoy


(Ikke glem at jeg har en give away da, se innlegget under)






2 Ingrid Bergmann roser som står til minne om mine to hunder






Ene Klematisen som vokser i ene bedet...
Siden vi tok over huset i våres, måtte jeg bare la alt gro siden jeg ikke visste hva som var hva.
Nå som jeg vet at dette er "The President" og den tilhører gruppe 2 skal alle brune greiner klippes vekk til våren  ;o)




Nydelig buske








En helt utrolig nydelig rosafarge på denne rosebusken...
Love it  ;o)






Nyyyyt resten av dagen ;o)




1 kommentar:

  1. hei:))

    Så fine bilder fra hagen din!!! den rosa rosen likte jeg:)) og den klematisen også:)) Husker du navnene?

    Takk for at du tipset meg om bloggen. Alltid så kjekt å komme over nye blogger jeg ikke har vært innom før :))

    Legger meg til som følger:))

    SvarSlett