mandag 26. april 2010

Robin Hood

Edwin har skutt på blink


og fått en innertier ;o)


Med sin røde fjær i hatten står han der og er fornøyd over treffet.
Men hvor ble det av pilen han brukte?

Han er fargelagt med triamarkers.

Jeg er nødt til å få meg et kurs innen fargelegging
OG
jeg MÅ ha nye og flere tusjer  ;o)

Jeg har brukt en hvit fargeblyant for å lysne enkelte områder - det er ikke så hvitt som det ser ut på bildet.
Blitzen lysner det mer opp enn slik det er...


Bladet er tegnet fra sjablong (Tupperware), arket er silkepapir fra gaveinnpakning.

Næmmen, der er jo pilen.

Pilen er klipt ut i grått silkepapir
og
bakenden har fått røde fjær"strå"

Dette er hva jeg har brukt:

Edwin stempel fra Magnolia Spring Collection 2010
Stempelpute Fresh Clor fra Best Stamp Inc
Papir fra Creative Club
Utklipp av stempel fra Papirdesign
Motivet er fargelagt med Triamarkers
og stemplet på spesialark fra Letraset og deretter limt på kartong.
Fjær fra "Memories" (Nille)
Sjablong fra Tupperware (side 9)

Klem Jeanette

1 kommentar:

  1. Herlig!!! Robin Hood på kort var skikkelig stilig. Digger skogsfølelsen og blinkskiva; tøft!
    Klem Guro

    SvarSlett