lørdag 10. april 2010

Bursdagskort

Torsdag som var fylte kjæresten 35 år
og
han måtte jo få kort fra oss   ;o)


Etter å ha henta snuppa i barnehagen satte hun og jeg oss ned for å lage tegninger og kort til pappa.


Lille prinsessa på 3 år lagde dette herlige kortet;




Hun har stemplet selv (mamma hadde sverte på...)

(stempler fra Panduro - en gutt og et kronestempel)




hun har fargelagd selv
mamma sjablonerte ballongene og punchet ut detaljene
hun limte alt på selv




Syns hun er flink jeg til å værra så litta  ♥♥♥


Pappa blei kjempe glad  ;o)


Jeg er nesten ferdig med å innrede hobbyhjørnet mitt, men skrivebordet er overfylt av ting og tang som skal på plass, så det endte med at jeg grabba til meg til småtterier og satte meg ved kjøkkenbordet og lagde et veeeeeeldig enkelt kort.




Av en liten gjennomsiktig eske lagde jeg potpurri av utstansede hjerter og av hjerter og prikker som ble etter puncheren jeg brukte til å lage et gult "banner".
(Martha Stewart: Edge Punch Lace Hearts)




Jeg har brukt stempler fra papirloftet; Gratulasjoner og Gratulerer Hjerte




Kortet ble laget på impuls og egentlig ikke så veldig gjennomtenkt.


Men hensikten kom fram, så får jeg heller trå til når jeg får alt for hånd og har god tid  ;o)


♥♥


Jeg var så heldig her og vant RAK'n til Sakkalo, noe som jeg er kjempe glad for.


Når jeg får ryddet det fram fra rotet på skrivebordet, så skal jeg skrive eget innlegg om det.
Du og du så mye fint det var jeg fikk  ;o)


Ha en nydelig lørdagskveld.


Klem fra Jeanette (som allerede har finni seg godt til rette i nytt hus ♥  )

1 kommentar:

  1. Snuppa di er knallflink - kortet er utrolig sjarmerende! Min treåring er god med limstiften han også, og stortrives med å lime blomster på ark. Vi har noen flotte samarbeidsprosjekter sammen (bl.a. kyllingen fra påsken). Hi hi.
    Du får ta deg en tur «innom meg» en dag, det er noe til deg i bloggen min! :)
    ♥ Sakkalo ♥

    PS: Kortet ditt er også flott - likte godt «shaker-boksen» med hjertene. ☺

    SvarSlett