torsdag 5. november 2009

Smykkeskrin makeover

Er mye som skjer her hos oss,

men lite å blogge om egentlig.



Har begynt med siste rest av oppussing

og det er ikke så spennende å skrive om

hvor lange listene er og hvor de skal hen...   hehe



Jeg kjøpte en liten kommode på loppemarked

jeg tenkte å bruke som smykkeskrin...



Her er min foreløpige makeover;









sprayet med antikk hvit

mens det fortsatt var "vått"

tørket jeg av litt med tørkepapir







Så fant jeg fram et

Tilda-stempel

og tusjet (yepp) på mønsteret













Jeg har ikke lakka det enda,

siden jeg ikke helt er fornøyd med utseende på det...



Hehe



typisk meg



Mulig det får en ny makeover senere, når tia strekker til.



Men enn så lenge står den på kommoden på soverommet

og rommer

noen av mine smykker   ;o)



Ha en flott kveld.





2 kommentarer:

  1. Så tøff den ble :-) Den syns jeg du skal være fornøyd med ( men vet hvordan det er ;-))

    Klemmer fra meg

    SvarSlett