mandag 16. november 2009

Julekalender

Endelig



og i god tid



er jeg ferdig med alle gavene til julekalenderen

 som



♥ prinsessa ♥



skal ha for første gang.



Hun er nå 2,5 år og forstår mer av dette

enn ifjor.

Det blir mer stas i år  ;o)

.







Gavene som henger på gardinstanga var for tunge til kalenderen,

jeg har ikke så lyst på store hull i stoffet...  ;o)

Dette er julekalenderen som jeg hadde da jeg var litta jente...

Du kan tro den vekker minner

og

jeg syns den er kjempe fin.



Tenk

den er nærmere 30 år...







og det beste av alt







det er mamma som har sydd den.







Så da er det bare å vente på 1.desember



;o)







2 kommentarer:

  1. Så fine kalendere! =) Og deilig å være ferdig med dem allerede.

    SvarSlett
  2. Så koselig å ha en kalender som er hjemmelaget og full av gode minner. Godt å være klar i godt tid. :-)

    SvarSlett