lørdag 10. oktober 2009

Loppemarkedfunn



Med minsten i bæresele

og

snuppa på armen til mormor

dro jeg dem med meg



loppemarked.



Håpet var å finne noe

av

det vi var på jakt etter







Hodegavl



Jeg var ikke på jakt etter møbler,

men uttpå plassen stod 2 gamle senger og ropte på meg.



De ble barnas.



(fikk dessverre ikke tatt bilde av sengene før de ble demontert...)



Fargen er misvisende pga blitzen.

Sengene er mørk brune.





Gavl i enden



Tenk deg disse som hvite...  ;o)



Jeg er kjempe fornøyd, prisen ?

400 kr

for begge.



Nå står sengene på loftet til jeg får plass til dem, (mangler bl.a ett rom til prinsen)

da skal de males i antikkhvitt ;o)



Det ble flere ting;





Gammelt dørslag





En liten "kommode" jeg tenkte å bruke som smykkeskrin









2 herlige bilder til snuppa av favoritten  "Ole Brum"





En søt veske til prinsessa





En gøyal klovn til å henge i taket på snuppas rom



Dagens herligheter kosta tilsammen 455 kr  ;o)



For noen helger sider fikk jeg kjøpt dette for en femmer

på et lite loppemarked







Jeg syns bildet var så herlig, gammelt er det også.

Det vil havne på ett av barnerommene...



Igår la jeg inn en bestilling hos



og kunne reise og hente varene idag ;o)





2 herlige rammer (fair trade)





2 lysfat





Et utrolig herlig skilt som skal henge over senga vår





og skiltet jeg har sikla på siden før sommer'n



YES



det skal opp i yttergangen

er bare såååååå meg det skiltet  ;o)



Imorgen vil dagen gå med til å få tingene på plass

gleder meg allerede.













10 kommentarer:

  1. Så flotte funn ! de sengene var jo bare utrolig flotte ! Helige du :-)

    Blir spennende å se når de har blitt hvite !
    God søndag til deg
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Så mange fine ting du har fått tak i! Sengene kommer til å bli kjempe fine. Gleder meg til å se de ferdig malt! Kos deg i kveld.

    SvarSlett
  3. Oi! Så utrolig mye fint du har fått tak i da! De sengene blir lekre, kan jeg tenke meg. Fine detaljer på dem. Gleder meg til å se resultatet :)

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  4. Så tøffe gavler. Blir spennende å se hva du får ut av dette.

    Jeg har store planer selv med å lage noe, men jeg har lyst å kle dem med tekstil: )

    SvarSlett
  5. Hejsan och tack så jättemycket för din rara kommentar :) Jag måste få säga att du också har en jättefin och mysig blogg :)

    Så kul att du vill vara med i min utlottning :)
    Tyvärr fungerar inte din länk till min blogg så om du bara ordnar så att den fungerar så skriver jag upp dig på 2 lotter :)

    Kram Åsa

    SvarSlett
  6. Tack snälla :) Ja det är mysigt och dekorera med olika lövkransar.

    Jättebra att du fixade länken, då skriver jag upp dig på 2 lotter och önskar dig ett stort lycka till :)

    Ha det bra.
    Kram Åsa

    SvarSlett
  7. NYYYYYYDELIGE de sengegavlene!!!!

    Klemmer fra Karianne

    SvarSlett
  8. Hei Jeanette
    Så kjekt at du la igjen en kommentar i bloggen min, for da fant jo jeg denne fine bloggen din. Sengene du har kjøpt til barna dine, var ikke annet enn nydelige - enig med deg; tenk deg dem som hvite!

    Jeg legger meg til som følger og bloggadressen din i listen min, så finner jeg tilbake til deg. Ønsker deg en fin blogg. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  9. Hei på deg, fine saker du har kjøpt.
    Takk for at du var med på min give away, og du ble den heldige vinner av sort og hvit toalettveske :-)
    Blir sendt i posten når jeg får din adresse :-)
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  10. grendahl_66@hotmail.com :) ha en fin kveld vidre;)

    SvarSlett