fredag 25. september 2009

Høstkrans



Jeg har tatt masse bilder for å vise fram alle prosjektene mine,

men tiden strekker nesten ikke til å blogge om det...











Nå ser jeg mitt snitt i å blogge litt, mellom amming og bleieskift og kos og dagens små plikter ;o)



Av konglene som prinsessa og jeg var og plukka forrige helg, ble noen av de til en hjertekrans som henger på døra.



Jeg fant fram diverse pynt som jeg har liggende









en god porsjon tålmodighet



hyssing, ståltråd og jutétråd



og bandt den sammen.









Nå henger den så fint på ytterdøra og ønsker gjestene våre velkomne  ;o)









Noen fler kongler ble lagt i en bitteliten kurv

for å gi litt liv blant lyngen på kassa











Nå får jeg vie litt oppmerksomhet til lille prinsen,

men jeg er plutselig tilbake.



Må jo vise dere stua mi som er ommøblert og hvor høstfargen har bytta ut den rosa sommerfargen  ;o)





4 kommentarer:

  1. For en fin høstkrans! Kongler kan brukes til så mangt :) Fine er de også!

    Ha en super dag videre! Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin krans:)
    Nå ble jeg skikkelig inspirert til å lage en jeg også!
    Så jo ikke så vanskelig ut heller....
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  3. Hei Jeanette:))
    for en flott krans du har laget og så fint den prydet døren din :)))
    Ønsker deg en kjempefin helg! og kos deg masse med prinsen din :)) tiden går så altfor fort,vår lille prinsesse er allerede 18mnd.
    Klem js.

    SvarSlett
  4. Så nydelig krans!! Virkelig fin med det lille velkommen skiltet inni!!

    SvarSlett