lørdag 19. september 2009

Entreén og Kongletur

Tok noen bilder av yttergangen igår

 - jeg har det med å kun vise detaljbilder, men her kommer oversiktsbilder

og

please

overse barnevogn og sko og manglende listverk

;o)



Her er benken jeg kjøpte av Karianne ;







Den passa ypperlig inn her hos oss.

Var blitt lei av den vi hadde, så den er flytta inn til hallen og fått et nytt liv der ;o)



En stein med påskriften Harmoni, som jeg kjøpte på Åhlens har jeg lagt som pynt

sammen med to lys og en blomst.







Entreén er en lang smal tarm med garderobedører i hel speil for å få rommet til å virke større

(og for å få oppbevaringsplass) ;

















Idag tok jeg med meg barna på skogstur for å plukke kongler.



Planen er,

foruten å bruke noe av det som pynt,

å lage en høstkrans til ytterdøra.













Prinsessa syns dette var utrolig gøy ;o)















Vi har hatt en koselig dag, en virkelig flott høstdag

med sol og litt vind.



Etter skogsturen gikk vi på lekeplassen og huska litt før vi gikk innom Europris og kjøpte is og lørdagsgodis.



Du kan tro vi har kost oss ikveld ;o)



Har lest 3 spennende reportasjer i bladet Bolig Pluss

hvor de har kåret de 3 vakreste hjemmene i Norge.



I ene reportasjen fant jeg denne fine linken



Megakuul - test den ut du også !!





1 kommentar:

  1. så fin benken ble hos deg!!!
    så koslig med kongleplukking, ser ut som lillemor kosa seg. og så fin hjertekransen ble:) blir bare finere og finere inngangspartiet ditt:)

    ha en flott helg

    klemmer fra karianne

    SvarSlett