onsdag 8. desember 2010

Et julekort til

Det går i julekort, og her er enda ett til som jeg har "snurpet" sammen;


Edwin og Tilda som står på skøyter sammen <3
et nydelig motiv

Det blå kortet er hvit kartong som er fargelagt med "metall"tusj
Den brune bølgepappen er påført sølv glitterlim.
kakeservietten er svertet med brun chalk


Isskøyte-paret er fargelagt med fargeblyanter


pelskanter og skøyter er påført hvitt glitterlim


Treet er tegnet med sjablon fra Tupperware,
og fargelagt med en grønn "metall"tusj


Hvite pappblomster har fått en knapp i midten
og prikket opp med samme grønne tusj jeg brukte på treet.


Bokstavene er stemplet med den brune chalken



Jeg begynner nå å se enden av bunken av kort jeg lage i år ;o)
Blir muligens noen kjøpekort siden tiden ikke helt strekker til nå før jul.
Jeg får begynne tidligere neste år med å mekke julekorta  ;o)

Ha en nydelig dag

Klem Jeanette

1 kommentar:

  1. Underbart julkort, Jeanette!
    Vackra färger och den lilla granen är underbar!
    Älskar detta motivet, tycker dom är så söta. Såå fint med allt glitter! :) Otroligt snyggt!

    Tusen tack för din söta kommentar inne hos mig. :)
    önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    kram från Hanna

    SvarSlett