onsdag 21. april 2010

Hobbyhjørnet mitt

Hobbyhjørnet mitt er endelig rydda ferdig, jeg har fått ting mer eller mindre på plass,
så nå kan du tro jeg gleder meg til å finne roen og begynne å scrappe igjen.


Og dere ser vel hvor jeg har kjøpt det meste hen ? (hehe)


Ikea seffer'n  ;o)






Oppå hylla har jeg små krydderkrukker fylt med brads, sortert på farge






Bak står det krukker som inneholder bånd - også sortert etter farge




Under hylla og over skrivebordet henger det en magnet-tavle
Her har jeg krydderkrukker med magnet bak og de er fylt med blomster og blader


(her henger også kortet jeg fikk av Sakkalo sammen med premien min - se annet innlegg)




Lampa er fra Ikea
mens karusellen og papirholderen er fra Making Memories.
Et skjærebrett ligger som underlag på pulten.




Her er noen av mine ark og triomarkers.




Disse 2 inneholder utrolig mye og jeg er kjempe fornøyd med kjøpet.


Eskene er fylt med papirstæsj (gavepapir, ark fra gamle bøker og annet papirstæsj) og stoffer - alt som man kan scrappe med.
Tidsskriftsamlere med enda mere ark.


Her er også spesialark fra Letraset til Triomarkers, eske med bilder og album som skal fylles  ;o)




De hvite eskene på toppen inneholder klistremerker og annet papirsmåtterier,
den svarte gamle "halveska" fant jeg i garasjen da vi flytta hit - den inneholder små tags i tre...
Tidsskriftsamlerne inneholder blader til inspirasjon og ja - papirstæsj som er for store til eskene.


Den blå pappkommoden skal bli hvit/lys,
den inneholder limpistol, minner (billetter og annet smått jeg skal scrappe) og papirtags.


Ellers inneholder skuffer og skap;
stempler og stempelputer
bånd på ruller
esker med småstæsj
limputer
etc etc


Jeg er fornøyd jeg  ;o)


Klem Jeanette

4 kommentarer:

  1. Så flott - og ryddig scrappekrok du har. Leeeenge siden min krok var så ryddig. Skjønner godt at du er fornøyd, en fryd å sette seg ned her og scrappe...
    Klem fra Ane Lene

    SvarSlett
  2. Wow så fint og ryddig scrapperom!!

    SvarSlett
  3. Skulle ønske jeg hadde en krok, jeg....
    Bare et lite tips: Promarkers har visst best av å ligge vannrett:-)

    SvarSlett
  4. Så flott krok du har fått her =D
    Fikk et par ideer selv jeg da.. må vel en tur på Ikea tenker jeg =).
    Ha en fin kveld

    SvarSlett