torsdag 7. januar 2010

Henført sukk ♥



Jeg har en liten forkjærlighet

for statuer og figurer.



Var en kjapp tur innom Black Design

 og

der stod den herligste

julekrybben

jeg har sett





Alt fra Willow Tree





Hovedpersonene





De 3 vise menn





Engelen







Gjeter og dyr



*sukk*

sååå nydelig !!



De har også en annen julekrybbe med farger;









Så da er det jo bare å plukke de figurer man liker best ♥



Jaaa - jeg er muligens litt treig i avtrekker'n

- jul nå...??

Men hele jula har gått med til oppussing,

så det er først nå jeg har tid til å titte i butikker igjen...







4 kommentarer:

  1. Elsker de willow tree figurene, har sett på den julekrybben selv og ønsker meg sånn...
    rett og slett fantastisk... har mange figurer av det merke og bare elsker det....
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Hjelp! Kjøpte du den? Jeg har sett etter den overalt! Kostet den mye? Åååå, den er så vakker, og min drømmejulekrybbe... Tror jeg må innom Black Design, ja!

    Godt nytt år, forresten :) Håper du har hatt ei goood jul! Klem

    SvarSlett
  3. Falt helt for den engelen, den var jo bare helt nydelig ♥ Tror jeg må innom Black D. og se om de har flere igjen så jeg har en slik til neste år ♥

    WOW så mye dere har gjort i gamle huset deres- flinke dere er, nå gleder jeg meg skikkelig til masse bilder av det nye ♥
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Den julekrybben fra Willow tree er bare helskjønn!!!
    Nissene mine fant jeg på Nille.De hadde vist gått unna som varmt hvetebrød.
    God Helg!

    Hilsen meg(",)

    SvarSlett