tirsdag 22. februar 2011

♥ Hjerteeske ♥

Min mamma har stilt opp for meg i tykt og tynt,
og den siste tiden har hun vært hos meg hver helg for å hjelpe meg med unga grunnet min helse.

Så jeg ville lage no spesielt til henne på morsdagen  ♥


Jeg kledde en hjerteeske fra Panduro med hvitfarge og papirer.
Strødde på blomster, blonder, sløyfe, motiver og stempeltekster.

Tilda er malt med distress ink


To herlige tekststempler

Grønne blomster fra Nille

Måtte jo legge et motiv i bånn av eska også,
siden lokket er gjennomsiktig  ,o)

Tilda og vinduet er også malt med distress ink

Jeg hang en tag på lokket med et sitat jeg fant som passer veldig godt til mamma'er;



Jeg hang et lite kort på blonden som går rundt eska
med en liten hilsen inni ♥



Detaljene som jeg har satt på eska utvendig.





Alle kanter på papirene som jeg dekorerte eska med er skrapet og svertet
for et litt slitt utseende;


Eska med lokket av;


Oppi esken la jeg en liten oppmerksomhet;


Tusen takk mamma

Jeg legger eska inn til disse utfordringene;

Just Magnolia - Week 94 love you 
Let's ink it up - #9 romance/valentines day
A gem of a challenge - Chg 15
Crafty Callender Chg - Love

Ha en fin dag videre  ;o)

10 kommentarer:

  1. Koselig for en mamma å få en sånn oppmerksomhet, som helt klart viser at man er takknemlig for hjelp og at man setter pris på mamman sin. Mye fin pynt og gode ord på denne hjerteesken!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Wow what a beautiful project, so much work has gone in to this but its well worth the effort as its stunning! Thanks for joining us at LIIU and good luck
    Claire xx

    SvarSlett
  3. An adorable project very pretty. Thank you for sharing such a beautiful creation with us at Let's Ink It Up.
    Hugs Shirley x x

    SvarSlett
  4. Ohh, for en flott eske!! Och tanken bakom gör den bara vackrare! Så många fina detaljer och så söta motiv!

    Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!


    Kram

    Linda K

    SvarSlett
  5. Fabulous project, love all the different elements. Thanks for sharing with us at LIIU, good luck, Suzanne x

    SvarSlett
  6. Your project is adorable!
    Thanks for joining us at LIIU this month and good luck!
    Hugs
    Agnieszka

    SvarSlett
  7. En kjempeflott og veldig koselig gave til din mamma!
    Denne blir hun nok veldig glad for!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  8. Beautiful project...Thanks for joining in with us at A Gem of a Challenge..
    Mandy x

    SvarSlett
  9. Gorgeous work......thank you for joining us at A Gem of a Challenge

    SvarSlett
  10. Wow sååå lekkert og virkelig kreativt! Herlig pynting og farger ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Kom innom oss i morgen tidlig, da kommer det en ny utfordring ;)
    --klem--

    SvarSlett