søndag 2. januar 2011

Hobbyhjørnet

I vårt nye hus har vi innredet ene hjørnet i loftstua til mitt hobbyutstyr



Men dette hjørnet blir fort rotete
og rydde etter hver gang jeg driver på er kjeeeeedeeeeeeliiiiiii.....   ;o)
og ikke minst fordi jeg ofte avbryter en kreasjon før jeg er ferdig og rydder vekk det jeg hadde tenkt å bruke...

I huset har vi en bod og en badstu,
sistnevnte blir også brukt som bod uten at vi har tatt ut benkene...


En kveld jeg satt og rydda gikk det opp et lite lys for meg,
- hvorfor ikke gjøre om boden til kontor/hobbyrom
og rive benkene i badstua og omgjøre rommet til bod...?

Dermed er jeg igang med å omorganisere hobbyting og møbler.
Så derfor blir det ikke laget noen kort på en liten stund.


Med en rygg som skranter og et bekken som ikke fungerer etter siste fødsel,
så vil ting ta tid.
Men i løpet av de første dagene nå blir det besøk på Ikea for å kjøpe inn det som trengs,
og så får jeg bære- og ryddehjelp...

Gleder meg.


Imellomtia kommer det innlegg med julekortene jeg lagde før jul,
de rakk jeg jo ikke å legge ut...

Takk for at du titta innom.


Godt nyttårsklem fra Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar