mandag 1. februar 2010

O Lykke

Jeg er i lykkerus  ;o)




I helga har jeg vært hos mamma og vi har rydda loftet etter bestemor og bestefar.


- der var det mange skatter og gode minner å finne.


Bilen er stappa av gamle hyller, bilder, bøker, kakebokser, klær, blonder og... og...
har ikke helt oversikten jeg  ;o)


Jeg får blogge om det og vise bilder
ettersom jeg får bært det inn fra bilen og rydda litt.


Med minus 15 ute og astma
så er det ikke greit å drive med store aktiviteter i kulda,
så jeg må ta litt og litt.


Samtidig takker jeg for alle koselig kommentarer på forrige innlegg,
takk for alle god bedringshilsener
dere er bare helt herlige  ;o)


Ha en nydelig dag.


Vi tytes  ;o)




2 kommentarer:

  1. Er det ikkje rart kor lite som skal til for å gjere oss overlukkelege?:)
    Eg er "høg" i mange dagar eg, når eg har vor epå skattejakt hjå mamma eller Besta:)

    SvarSlett
  2. Ja der var nok masse gamle skatter å finne.
    Jeg har noe til deg i bloggen min.

    Klæm fra Elisabeth

    SvarSlett